از کتاب «دعوات» راوندى نقل شده: حضرت سجّاد علیه السّلام به مردى رسیدند که در خانه مرد دیگرى نشسته بود، به‏ او فرمود: براى چه در خانه این ستمکار جبّار نشسته‏اى؟ گفت: به جهت محنت و شدّتىّ که بر من عارض شده، فرمود: برخیز تا من تو را به درى راهنمایى کنم که بهتر از در اوست، و به جانب ربّى که براى تو از او نیکو‌تر است، پس دست او را گرفت، و تا مسجد پیامبر صلى الله علیه و آله آورد و فرمود: رو به قبله آر، و دو رکعت نماز بخوان، آنگاه خدا را ثنا بگو، و بر رسول خدا صلى الله علیه و آله صلوات‏ فرست، و آخر سوره «حشر»، و شش آیه اول سوره حدید، و دو آیه‏اى که در سوره «آل عمران» است بخوان، سپس حاجت‏ خود را از خدا بخواه، که به تو عطا مى‏فرماید. جناب راوندى فرموده: شاید دو آیده، آیه «قل الّلهمّ مالک الملک» باشد تا بغیر حساب [سوره آل عمران، آیات ۲۷-۲۶]. علامه مجلسى فرموده است: شاید آیه قل اللهم باشد و آیه شهد الله انّه. از حضرت امیر مؤمنان علیه السّلام روایت شده: هرگاه یکى از شما رفع حاجتى را قصد کند، صبح پنجشنبه در طلب‏ آن بیرون رود، و هنگامى که از منزل بیرون مى‏رود آخر سوره ال عمران، و ایة الکرسى، و سوره انّا انزلناه و سوره‏ حمد را بخواند، زیرا رفع حوائج دنیا و آخر در اینهاست.

این وب سای بخشی از پورتال اینترنتی انهار میباشد. جهت استفاده از سایر امکانات این پورتال میتوانید از لینک های زیر استفاده نمائید:
انهار بانک احادیث انهار توضیح المسائل مراجع استفتائات مراجع رساله آموزشی مراجع درباره انهار زندگینامه تالیفات عربی تالیفات فارسی گالری تصاویر تماس با ما جمادی الثانی رجب شعبان رمضان شوال ذی القعده ذی الحجة محرم صفر ربیع الثانی ربیع الاول جمادی الاول نماز بعثت محرم اعتکاف مولود کعبه ماه مبارک رمضان امام سجاد علیه السلام امام حسن علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام میلاد امام حسین علیه السلام میلاد حضرت مهدی علیه السلام حضرت ابالفضل العباس علیه السلام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها پاسخ به احکام شرعی مشاوره از طریق اینترنت استخاره از طریق اینترنت تماس با ما قرآن (متن، ترجمه،فضیلت، تلاوت) مفاتیح الجنان کتابخانه الکترونیکی گنجینه صوتی پیوندها طراحی سایت هاستینگ ایران، ویندوز و لینوکس
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انهار میباشد. http://portal.anhar.ir